اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس کمیته ملی المپیک، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش برگزار شد.

 

 

به گزارش   پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش، با حضور امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ دوم مجدآرا، مشاور فرمانده کل ارتش در امور تربیت بدنی، سرهنگ جمشید فولادی، سرپرست سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از فرماندهان آجا برگزار شد و قهرمانان این مسابقات، مدالها و احکام خود را دریافت کردند.

 

در بخش مسابقات دانشگاه ها، دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر مقام قهرمانی را از آنِ خود کرد و دانشگاه های امام علی (ع) و فارابی به ترتیب دوم و سوم شدند. در مسابقات آموزشگاه ها نیز به ترتیب مرکز آموزش های دریایی رشت، مرکز آموزش های دریایی منجیل و مرکز آموزش شهید خضرایی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

در این مراسم دریادار سیاری طی سخنانی بر توان بالای دانشجویان ارتشی در عرصه های علمی و آمادگی جسمانی تأکید کرد و از دانشجویان خواست که برای رسیدن به آمادگی کامل رزمی و توان مقابله با هر دشمن و در هر شرایط زمانی و مکانی، سه اصل ارتقای علمی، بصیرت دینی و آمادگی جسمانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

کیومرث هاشمی نیز در این مراسم به ظرفیت بالای ورزش در ارتش اشاره کرد و گفت: کمیته ملی المپیک از این ظرفیت ها به نحو شایسته ای استفاده می کند.

 

وی همچنین از تلاش های سازمان تربیت بدنی ارتش برای برنامه ریزی و سرمایه گذاری در رشته های المپیکی تقدیر و تشکر کرد و این کار را زمینه ساز پیشرفت ورزش ایران در ورزش قهرمانی و افزایش مدال آوری کاروان ورزشی ایران در المپیک های آینده دانست.

 

همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگاران گفت: جایگاه ورزش برای ساختن یک انسان رزمنده، دریادل و ولایت مدار در نیروهای مسلح بالاست.

 

وی افزود: نیرو های ما باید تن و جسم سالم، فکر سالم، روحیه سلحشوری و بصیرت بالا داشته باشند تا بتوانیم در شرایط مختلف آب و هوایی، در سطح دریا، زیر دریا و بالای دریا در مقابل هر تهدیدی با هر شدتی مقابله کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند اگر هر دشمنی بخواهد به مرزهای ما تجاوز کند با تیزی خشم جوانان ما روبرو می شود. جوانانی که تیزی خشمشان تن هر دشمنی را به لرزه در می آورد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا